INTE IGÅR???

Hahah okej jag bara kolla runt lite så slog det mig, JAG HAR JU EN BLOGG?? Så nu har jag kollat på lite gamla inlägg och jaa man kan ju inte annat än skratta! Men jag funderar faktiskt på att skriva lite ibland bara för att liksom :) Det kommer nog inte bli så mycket bilder eftersom min dator har krashat, så därför är jag inne på ipoden ;) Blir väl bilder från Davids data eller när min nya kommer :D Iaf, idag vakna jag vid 11 ( somna 4 -.-) så då var det dags att glida upp och städa... Städar jag en gång i veckan så får jag 1000 kronor på en månad så det va de värt :) Kanske inte idag i detta fina vädret men .. xD Nä men nu ska jag dra mig till Linnea och steka lite med henne och Frida!:D Åååhh jag älskar sommarlov !! <3 Ha det bra så länge! Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0