5 years older

HALLLOO!!

Sitter här och nu på Åstol hos min mormor, och jag har sovit här i natt med mamma och David.
Haha, skulle få pengar till Liseberg om jag sover över här, så varför inte?
Iaf, kan berätta om gårdagen!!

Åkte in till Göteborg med halv 10 bussen med Linnea & Frida för vi skulle till LISEBERG!!
Wohoo!
Där inne skulle vi också möta upp Matilda, Elin & Magdalena så de blev ett riktigt gott gäng!
Så vi gled över hela Liseberg ända tills halv 10 då bussen gick hemåt.
Riktigt rolig dag! ♥



hihii en liten bild som jag snodde från facebook!

Sen när jag kommer ner till bryggan har min snälla morfar kommit över med båten för att hamta just MIG.
Haha, vem orkar åka färja halv 12 liksom, så han offra sig.
Idag vet jag ABSOLUT INTE vad som händer, det återstår alltså och se.

MEN ASSÅ NU FÅR VI INTE HELLER GLÖMMA ATT IKVÄLL ÄR DET tyskland-SPANIEN!!!!!!!!!
AAH JAG ÄR SÅ TAGGAD SÅ JAG TROR JAG DÖR FÖR NU MÅÅÅSTE SPANIEN VINNA.
Och det är så klassiskt att bara för jag hejar på dom så vinner dom inte, så förlåt :(





♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0