skriva av mig :)

bättre än såhär har jag inte mått på så länge
det är du som har saknats i mitt liv
jag vet inte hur mke längre jag hade klarat mig för det finns så mke som ingen vet om
så som jag känner
jag vill inte säga till nån får då känns det som om  jag bara är i vägen eller nått liknande.
jag vet att jag inte har det sämst i världen, och de menar jag inte heller.
men det ska inte behöva vara såhär.
om jag kollar på alla andra så önskar jag ibland att jag var dom, dum som jag är.
jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv, och det gör jag inte.
men jag vill inte ha det såhär.
det har blivit mke bättre nu, men vem vet om dt kommer tillbaka?
därför har du fått mig att tro på mig själv och jag älskar dig ♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0