gamla bilder kan man säga :)

HÄR KOMMER LITE GAMLA BILDER SOM JAG KÄNDE FÖR ATT LÄGGA UPP :)
KLASS 7A, 8A, 9A :D

Jag och Frida.  Den tiden vi alltid var med varandra :)
jag och frida :)
de va dom tiderna vi alltid var med varandra XD

a
annie&linnea påväg hem från skolan :)
man kanske inte ser så bra mennnn :p

x
yeah, usch va ful jag va / e (H)

s
frida&rebecka


fridakarlsson .


haha yeahig bild (h'


Jennifer, Mattul, Frida&Rebecca , och nej jag kan inte rotera den XD


Jag var bara tvungen att lägga upp denna för du är så sjukt söt ! <3


det va alla mina gamla  bilder, eller inte alla men aa för idag :p
fler kommer en annandag :D

Kommentarer
Postat av: frida

hahah, skööna bilder :D

måste tillägga att de får bli någon fettodag snart:)

2009-10-11 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0