9/9

Hejsan Alla!
Nu sitter jag uppe på Davids rum och lånar hans data för hans e mke bättre (a'
Skola idag, och det var inteså farligt som jag trodde, med tanke på det som hände igår.
Lite dåliga vibbar kände man ju allt när man passerade varandra, men hur mke bryr jag mig egentligen?
Ingenting.
Men vi hade iaf ett litet snack med våran andra lärare, Hans, och han lyssnade ju inte på oss för 5 öre.
Han lyssnar la hellre på Robert än oss elever, vi talar ju iaf sanning..

Okej, men när jag kom hem från skolan så var jag så trött att jag inte orkade nått, så  jag la mig på soffan och kolla teve, mycke härligt!
Och nu sitter jag och laddar ner lite filmer som jag ska lägga in på ipoden, och det blir vel filmkväll med mig själv och ipoden ikväll ;) (patetiskt)
I morgon är det sista dagen i skolan, vi är ju lediga på fredag :D
HÄRLIGT!
Men jag ska ju åka på läger, så jag tror inte att det kommer bli så mycket sömn ändå XD
Haha, men jag får vel stå ut -.-'
Och snart får jag köra MOPPE!!
Aaaahh, jag längtar så hiimla mycke!
Bara så du vet ...

Men nu ska jag kolla om det är nått bra på teve, asså är jag dum eller nått, eller är det idol nu?
Jag hoppas det för annars har jag ingenting å göra -.-
Ha en bra kväll :D

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0