6/9

Hejsan
Ursäkta bilden, ja skulle testa en sak men det gick inte så bra !
haha!
men iaf, idag har det vart en sånhära häärlig dag me bara ta de lugnt :)
typ teve, data :)
sen till kvällen eller så så övningskörde jag (moppe) och ja e riktigt gryymm :o
haha, får la hoppas att det går lika bra på uppkörningen :)
i morgon är det skola och här och nu kom jag på att jag har läxa tills i morgon :o
typ läsa religion el nått, får la ta och göra de innan ja lägger mig sen :p
och vi har klassdag i morgen ocksåå, vi ska spela volleyboll på dyrön och sen äta pizza hos janos :p
får la hoppas att de blir bra väder annars går jag hem och kollar teve XD
ne de kmr ja inte göra, men ändå :o
haha, och jag har ingen aning om hur ja kommer till skolan i morgon heller, om man ska cykla el åka bil, om ja bara ahde haft moppen nu så kunde ja ju tatt den :o, eller assså har körkortet :p
aja, sånt ee livet, så mycke falskhet bor de här, den man förlorar, vinner en annan, så håll i vännen som du har kär :*
*tvångstanke*
haha ! men nu ska ja glida runt på msn sen blir de la läxa eller nått :)

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0