30/9 onsdag

Hola Blogg!
Nu sitter jag och sjunger hahaha ;>
Låter ju inte så bra. .. -.-
Men idag vare skola, och eftersom de va Tjörnmästerskap så va typ halva skolan borta, så av tjejerna i 9a så vare bara jag, Linnea & Rebecka som va kvar XD
höhöö :p
men sen sista lektionen kom rebecca och så följde hon me mig hem för vi skulle pugga t provet i morgon, men kan säga att de inte blev så mke plugg XD
Hahha ,j myys vare gumman ! ♥

i morgon är det torsdag och de betyder ENGELSKAPROV!!!
och SPANSKAGLOSOR!
asså engelskan har ju typ 20 glosor och de har spanskan också, så dom har alltså tänkt sig att jag ska lära mig 40 glosor på en dag?
nej, tror inte dedu..
men senare ikväll får jag verkligen plugga igenom dom.
och för er som är riktigfa pluggissar (hah) kommer en bra sida här: www.glosboken.se
asså den förhör glosor XD
de e faktiskt lättare än att göra de på papper, så den sidan är starkt rekomenderad, också bra för dom som har lite problem med att lära in glosor ! (haha tänker på miig själv)
MOHAHAHHAHAA.

och på fredag så ska ju svenskan vara klar och jag skriver ju om kinesiska muren, och jag kan säga att jag inte kommer att hinna klart, för jag hittar ju inte ngn fakta! :o
men om jag kanske skulle börja med att jobba på lektionen så kanske det hade gått bättre XD
haha neh, men jag jobbar faktiskt ibland :o

menn nu e de dags för teve tror jag och sen e de mer plugga -.-
ha en bra kväll!!

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0