23/9 onsdag

Hejhejhejhejhej

nu sitter jag här och har precis ätit, och vetnivad?
JAG KLARADE TEORIPROVET IDAG!!!
*hurra hurra*
hahahah !
så typ nästa vecka får jag köra moppe om jag inte är död då ;)

men idag så vare skola som vanligt, lika segt ;)
sen åkte ju jag och rebecka in t kungälv & gjorde provet, och nu sitter jag här.
så kan inte säga att det har hänt så mke ;)

men igår så va rebecka här så tränade vi ju på provet och coolade oss på moppen (h'
yeah :p
så ni vet det :D

och i morgon så har ju jag  matteprov -.-
kul att jag inte kommer klara de , så jag måste träna i en timma nu innan idol, för idol missar man ju inte XD
sen så funderar jag på att lägga in låtar på ipoden, men jag vet inte om jag hinner för jag har ju massa saker att göra ikväll :o
typ
matte
idol
matte
duscha
matte
sova

och jag vill sova tidigt idag för jag är trött (a'
men usch va glad jag är :D
men är det ngn som vet hur man gör med sånna dära busskort om man har glömt att stämpla när man går av för jag typ råkade göra det idag (a'
hahaha, mamma kommer döda mig, men jag kan betala det, de e luuuuuugnt :D

men nu ska ja gååååå :D

pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0