10/9

Hejsanhejsan

Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på lite musik och smsar :)
Sista skoldagen idag eftersom vi är lediga i morgon :D
Och i morgon ska ja på läger också, kommer säkert bli kul!!
Så jag kan nog inte lägga upp inlägg då, men det är ju inte så många som läser så det gör nog inte så mke ;)
Jag skriver denna bloggen för att skriva av mig liksom, så jag har inte sakt den till så många.
Men vänta lite nu?
Vem bryr sig? -.-'
Haha!
Jag har ju fått hem massa böcker om moppesaken, typ 5 BÖCKER och dom är ju ganska tjocka också, ofta att jag orkar lära mig allt som står i dom??
Värsta pressen?!
Och det är på måndag som jag och Rebecka ska in dit :)
Lite press e de eftersom Rebecka ska göra provet innan mig, så ja kommer få vara där själv :(
Menmen, jag får la lida lite;)
Men nu ska ja kolla film tror jag eller nått :D
Ha en bra kväll!!

pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0