6/10 tisdag

HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ OCH HEJ
Nu har jag då kommit ut ur duschen och jag frös så ja trodde ja skulle döö :o
men ja lever nuu ...
tyvärr.......
haha kuuuuuuuuuuul.......
men asså e de bara ja eller e de myysigt väder (h'
när man e inne assåh, men när man e ute så e de ju inte lika kul...
asså ja har ju ingen fantasi när ja skiriver :o
så ni behöver inte läsa bloggen om ni redan har tråkigt... XD

nääe, men idag hade vi typ halva dan grön dag typ Gymnasieshiit.
och jag vet faktiskt typ va ja ska välja :o
woooohhoo (h' (y'
menn efter skolan så åkte ja me rebecca hem och vi va typ me ngra :))
höhöh, men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh
hehe thank you för dagenn :)) ♥

och ja skulle gääärna vilja döda dom som skickar ut mitt moppekort för jag har ju inte fått de en :o
asså de har ju änna gått ett bra tag nuu typ 2 veckor & ja skulle få de för en vecka sen -.-'
har ju inte ens fått inbetalningskortet :o
sneeeeelaa döda miiig -.- :'(
hähä
emoo.

mennn nu ska ja kolla teve tror jaa eller nått, ha de braaaaaaaaaaaaaahh :D

pusshej!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0