4/10 söndag

Hejhejhejhejhejheeejj
i am back (h'
hahaha, hej på er alla :p
idag är det söööööndaag och de betyder att de e skola i morgon -.-
ÅÅÅÅÅHH.. :'(
men idag va ja i skärhaamn hos rebecca :)
vi hade massssaa mys, ♥

sen då i morgon vet jag inte riktigt va ja ska göra försutom skolan, men om vi har ngn läxa så får jag nog ta och göra den haha :)
men jag hoppas verkligen att jag får mitt moppekort i morgon för jag klarar inte detta längre :o
hähäh håll tummarna för mig (y'.

menn de va allt ja ville säga , hahah men här kommer en ego bild på mig i löshåret :)
ganskanöjd faktiskt, men jag venne om ja ska klippa de?
får se hur de blir :)
men ursäkta bilden
annniee@bdb  annie-andersson@live.se


pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0