21/10 onsdag

Heeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Nu har jag kommit hem från älsklingsrebecca och vi har haft de maaassaa mys :)♥
kunde änna behövas efter en sånn hära skoldag asså :o
för dagen börjadesom vanligt, ganska bra faktiskt.
men sen efter hemkunskapen så sket allt sig typ ..
assåå allt började med att jennifer hoppade på rebecca och "bråka" eller asså skojbråka el va man säger XD
höhöö , aah så gjorde jag ju också de för man kan ju inte lixom bara stå och kolla på hähähä (a)
sen kommer ju chreke (christina ekeblad) ut ur arbetslag b och nyper mig 6 krossar jennifers arm :o
så vi fick ju tillbudsrapport ... -.-
kul ellerhur ??
sen så va de ju matte och det gjorde ju inte saken bättre .
asså jag känenr att jag måste börja jobba lite i skolan annars kommer det inte gp bra för mig i framtiden .. :'(
seriöst så känns det som om jag inte kommer komma in på ngt för ja e så dålig, så de e sista chansen för mig nu att bli bättre, för jag har ju sänkts i massa ämnen ..
men det är bara att börja att jobba på, för man kan ju alltid höjjas också :D
haha, men nu ska ja göra nått annat :)
hihihi, ha de bra :)

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0