2/10 fredag

Tjaah!

Nu sitter jag, Linnea, Frida & Magda hemma hos Rebecca & fixar LÖSHÅR!!!!!!!!!!! :o

Hehehehh , är vi stolta/glada eller nått?

Nej inte alls.

Idag vare skola och sen klockan 1 typ så åkte vi in till gbg och shoppa.

Jag köpte bara löshår, för aa de va ju det jag ville ha och jag tänker spara mina pengar som jag fick i födelsedag :))

Men i morgon vet jag inte vad jag ska göra: o

men glöm inte att nästa vecka ska jag och jennifer hjälpa till med världens barn och stå utanför rorasman med värsta bössan :s

hahaa, men en sak som e sjukt är att jag inte har fått mitt moppekort :o

jag borde ju ha fått de nu men såklart har jag inte det :(

Men nu vill jag TACKA REBECCA så mkeför hon hjälper oss med löshåret :o ;) ♥

så nu ska jag gå och aa va lite social :D

Ha en bra niiightt :)

 

pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0