13/10 tisdag

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej         hej

nu har jag ju då kommit ut ur duschen (h'
eller badet kanske man ska säga, ja frös ju skiten ur mig när ja kom in så de va bara rakt in i duschen :p
idag va de skola & aah, en vanlig dag.
men hallå, nu ska vi ju inte glömma att kommentera dom fruktansvärt roliga komikerna som punkar cykel däck .. -.-
är sånt inte veeeeeeeeligt roligt ??
(IRONI OM INGEN FATTA DET)
men vi har ju värsta planen i morgon, så BACK OFF (h)
haha coooolt...
men idag då så fick ju jah & linnea leda cyklarna hem -.-'
men efter de så tog ja bussen t skärhamn, t rebecca och vi typ gjorde nt så mke, men de va kul iaf :) ♥
och jag måste prata ut om mina läxor :o :o:o

fredag - religionsprov
fredag - "hemtenta" historia
fredag - syslöjdsinlämning
fredag - spanska glosor + ngra verb om ja inte minns fel ..
ngn gång i veckan - lämna in svenskan

är inte de alldeles för mke läxor ?
TVÅ PROV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eller ahh typ ..
och jag kommer ju inte hiinnaaa!
så får typ sitta hela dagen i morgon och i övermorgon annars så är de ganska kört för mig -.-
allt kmr ju på en vecka !!!!!!!!!!! ;o
dåliga lärare (h'

menn nu avslutar jag me ett litet tal som ja va tvungen att skriva, för ja känner mig så hiimla osäker... :/
säg gärna t om ni har ngn lösning t mig!♥



I don't understand why all the weird stuff happens to me ...
I don't know what to do for everyone to be happy with me
I care too much about what others think of me
I want to always be there for everyone 
Maybe a bit too much sometimes
Perhaps so much so that I can't be myself anymore
This has gone too far
I want to love you
without any comment
But I do not know how
I'm afraid
I need you now
I love you deep inside, please understand that
I feel like an idiot, but I can't do more than my best
But I want you to know,
I love you
Please, forgive me!



pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0