6/12 söndag

HEEJJJ!!

Nu sitter jag här ennsaaammm hemma (eller förutom David) men skid samma :)
Min helg :
Fredag: Jag åkte hem t Rebecca och vi skulle igentligen på öppenscen, men vi orka inte gå ut så vi gick hem t henne och köpte maaassaa goooooowdiiiis , och sen gick vi ut :)
Myskväll ♥
Lördag: Tänkte mig en skön hemmakväll (???!!!) men först va ja me emelie sen kom Louise sen kom Edvin & Chistian.
Vi gjorde la inte sådär jättemke förutom att jag är den första som har lyckats med att platta Edvins hår (h)
HAHA!
Så ja e glad att jag inte hade min hemmakväll XD
Haha :) 
Myskväll där med ♥


Sen har jag inte fattat hur vissa människor funkar riktigt.
Vissa förstår man sig bara inte på.
Jag vet inte om ni kan se mig längre, men jag kan faktiskt känna.
Jag har känslor.
Det kanske ni inte tror, eller ni kanske inte ens bryr er?
Men det gör jag för er.
Skulle aldrig komma på att glömma bort er.
Men nu börjar jag faktiskt tvivla...
Betyder jag något?
Isfl så visar ni det inte särskillt bra ibland.
Vet inte hur länge mer jag kan ta detta.
Men jag har ju gjort det i många år nu, så varför inte i några till?
Det är inte lätt kan jag säga, men vem bryr sig igentligen?
Inte ni iaf...
Men jag gör...............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0