19/12 lördag

finns det någon här som har jullov?

heeejjeej!
idag är det första dagen på jullovet, och den började ganska brA :)
igår åkte jag, Frida, Linnea, Jennifer, Magdalena, Rebecca & Matilda in till Göteborg och köpade julklappar och sån skid.
Jag gjorde då faktiskt slut på 1500 :- (h)
men innan vi åkte så skulle vi ju ta en buss in (ganska logiskt) och vet ni vem som glider förbi i en lila (??????!!!) bil?
hans molin .
och tror ni inte att han skvallrar till föräldrarna genom att skicka ett sms som det står att vi har skolkat från lektionen? :o
haha allt vi "skolkade" ifrån va skolavslutningen, och den är ju inte jätteviktig om man säger så :o
haha ville bara säga att jag stör mig på de XD
igår köpte jag ett par leggings och en nyårsklänning t mig själv så dagen va lyckad :D
menn nu måste jag svara på sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehe
ha de bra!
pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0