13/12 söndag

ska berätta om min heeeelg :

Fredag
efter skolan eller på kvällen åkte ja t skärhamn och va me Magda, Jennifer, Petronella, Linnea & Rebecca.
Myys kväääll va de (: ♥
Tack för kvällen ♥
Lördag
först på dagen typ så va de julbord med Carros familj och massa andra :)
sen hem t dom och gjorde massa saker , sen åkte ja t klädesholmen och efter de typ så gick jag, Louise, Edvin, Jonas, Joakim och Samuel hem t Samuel & bara vaa liksom .. :p
Va hemma typ klockan 5 hähähähää ;>
Tack för dagen/kvällen/natten/morgonen ♥
Söndag
Har typ sovit hela dagen för jag har fått för mig att jag var trött, och bara haft en hemma dag och inte gjort nått ;D
Hahah.
Helgen va grym iaf! :D
hade bääst

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0