30/8

Tjaah !

Nu sitter jag i min anfitröja i det så kallade datarummet (mäktigt) och det är inte sådär jättekul :s
och jag har bara en fråga, om jag skickar ett sms till en, då ska ju inte den andra svara ?!?!?!?! :o
det är la så världen funkar idag .. :s
riktigt trött är jag på sånt -.-
men iaf, idag har jag bara vart hemma och gjort apsolut INGENTING :o
men det är ju härligt det också :)
i morgon är det ju inte jättekul för då är det ju skola, men vad gör det när man har alla sina underbara kompisar där ? :)
ikväll är det bestämt att jag ska se på Sagan Om Konungens Återkomst för jag tycker att jag vill se på den.
fråga mig inte varför men det är nått som jag har fått för mig ;>
MEN ASSÅ JAG KOMMER ALDRIG MER SKICKA SMS TILL DIG FÖR DU SVARAR JU ALDRIG !!
ååååhhåaahhaaåhååhååhåhh, okej, ingen fattar va ja menar, och det är ändå inte viktigt :o
hahaha XD
ha en braaa kvääll :D

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0