Vuelvo loco

Jaaa jag börjar bli lite loco nu asså för jag längtar tills i morgon! Om planerna går som dom ska så ska jag till Åstol först med lilla släkten sen drar jag iväg till Matilda där de kommer vara massa najs folk:) Min pappa ba: när kommer du hem? Jag: vet inte går en buss 20 över 2 tror jag. Pappa: jaha men ta den då så kommer jag och hämtar dig med gummibåten (Dom ska sova över på Åstol) Och jaa jag här inget emot det, älskar att sova i båten! Så ja ba: okej. Pappa: kan du inte komma tidigare? Jag: jo om det är tråkigt Pappa: okej så du kommer om det är tråkigt? Jag: MEN JAA. Vad är det han inte fattar liksom? Haha Jaja min pappa är som han är :) But I love him anyway! Men nu tar mina batterier slut på telefonen så måste byta batteri! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0