Känner nu att det är sommarlov!

Hejsan! Jaa nu känner jag verkligen att det är sommarlov! Dagen spenderades med Magdalena, Linnea & Frida :) Helt perfekt då alltså, så vi började med att köpa jordgubbar och smält choklad och gick & satte oss i Magdas sjöbod och njöt! Så stekte vi i några timmar ;) Sen gick vi till nya bryggan och grillade bananer och smält choklad, så det ska va! Efter det köpte vi maaaaassAA godis och satte oss hemma hos mig och kolla fotboll; Spanien-Honduras, 2-0 och alla gjordes av min pojkvän (David Villa) :D Hahah!! Dagen tog iaf slut vid 11 :) Och fick nyss reda på att pappas jobbarkompis hade dött i cancer, och det är lite läskigt eftersom man har pratat med han och aa... Kan inte säga att jag kände han så värst bra, men är lite depp nu faktiskt... :/ Jajaja nu ska jag göra i ordning mig för natten! Tidigt blir det nog i morgon också!:D Pusshej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0