Hey hey do do do do do do

Hallo! Nu ligger jag i min säng och vakna typ nyss :) Somna typ halv 6 i natt -.- Iaf kan ju berätta om midsommar:D Börja me att jag drog mig ur sängen ganska tidigt, sen bar det av till Åstol! Va där till typ 20 i 7, tog en buss halv 8 till Matilda:) Riktigt grym kväll faktiskt! Thank you mattul!<3 Såå tog 20 över 2 bussen hem. Igår va de kalas hos farfar:) Grattis !:D<3 Sen gick jag och mötte Nella, Jennifer och Linnea och Frida sen gick jag hem och åt grillat med familjen och faster och kusin och alla dom:) Sen va de ju tänkt att jag skulle ut igen, men jag fick typ värsta attacken- blev skitrött! Men jag fick ju faktiskt va barnvakt typ för ella -.- Jaja men sen sjönk jag fram framför teven och då va de the ring! Hahaha jaa jag älskar skräckfilmer, men jag ångrar allt lite efter att jag såg den xD Jaja dagens planer är att va me Rebecca :D Får se hur det blir sen, nu ska jag dra mig och chilla lite me musik! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0