Get over it...

... sitter jag och kollar på nu :) Har liksom inte rört mig idag, eller jo det har jag men aa ni fattar. Så jag vet inte om jag ska torka fönstrena ikväll så slipper jag göra det i morgon... Hmm... Haha de blev ingen promme i natt, va såhäääääär nära på att gå ut, men då kom jag på hur gött det hade vart och ligga i sängen ist, så jag la mig till rätta där ist xD Nä men nu ska jag väl göra nått eller typ lyssna på musik eller nått. Men en sak jag har funderat på, finns Life Of Ryan på dvd?:O För i sånna fall ska jag köpa den, och för er som inte visste det så går alla program på mtv nu på typ förmiddan till 2-3 eller nått:) Men iaf nu drar jag ! Ha det gött, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0