Coola bananer

Hola kaoola :D Nu sitter jag i soffan och kollar på nog tidernas drygaste film! Typ Tarzan eller ngt. Iaf, dagen idag har tillbringats med Magdalena, Linnea och Jennifer!! Först åt vi (dom) glass på bryggan (köpte av Frida) sen körde vi hem Zacko på en kärra (han hade ont i foten) Där hade man ju gjort dagens goda gärning liksom! Sen gick vi och fiska KRABBOR!! haha Sandra, Sjöberg, Klaes, Greta och massa mer (: Menn asså nej detta håller inte, nu ska jag upp till sängen och trycka i mina hörlurar i öronen och ta det lugnt. Drar säkert iväg några sms innan jag "lägger mig". Jag vet att jag är vaken, så smsa om du är vaken inatt!!!! Haha omg va långt inlägg xD Jaja god nattis!!!! Kanske skriver sen om jag har tråkigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0