Aaaaaaaaaaaaa (:

Hej på er! Riktigt skön dag idag/igår :) Börja me att jag, frida, linnea och magda åkte lite med båten, men det slutade me att vi hamna i magdas sjöi:) Sen efter det så åkte vi till Åstol och dom köpte glass och jag åt nått. Sen va de tänkt att vi skulle spela volleyboll på dyröa, men de blev inte så så vi åkte dit och chilla lite med simon, henrik och bussi (Linus) :) Haha sen åkte vi hem och när vi skulle tillbaka (till dyrön) så funka inte magdas båt för batteriet var slut. Så vi ringde henrik så kom dom och hämta oss:) vi va la där till halv 12 sen körde dom hem oss så körde jag hem frida och linnea på moppen fall nån bryr sig om min goda gärning ;) Haha va hemma typ 12:) Härlig kväll! Ha de grymt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0