Lyckad dag!!

Tjena! Kan börja med att berätta om gårdagen :) Jag stog upp rätt sent och börja steka - blev lite halvt brun/röd men det försvann lika snabbt som det kom:( Sen mötte upp Linnea och tog en promme och prata om allt och inget;) Riktigt härligt och värt! Sen bar det av till Louise och mötte upp Christian och Edvin med båten, så vi tog en lida schwäng:) Var hemma vid 11, halv 12 om jag inte minns fel ;) IDAG: stog upp rätt tidigt för det var dags för denna plågsamma städningen. Sen åkte jag och Linnea till Matilda och åkte ring/båt med henne och Daniel och Simon. Riktigt kul!! Blev inte LITE blöt heller xD Sen köpte vi riktigt mycket godis och åkte hem till Matilda och kolla Scary Movie och skidsnacka egraan :) Åkte hem vid halv 1. Var hemma runt 20 i och då fick jag sms om att Edvin satt i Stansvik för han fick inte köra hem med båten när det är så mörkt, så jag satt och höll han sällskap tills halv 4. Sen bar det av hemåt! Så ligger här i min säng och är RIKTIGT nöjd med dagen:D Tack alla! Nu ska jag nog försöka sova, för ska på Karins konfirmation i morgon KLOCKAN 11 så jag måste alltså stå upp HALV 10-10 I MORGON! Haha så godnatt!!:D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0