6/2-10 fredag

HEJHEJ ALLA!
Nu har jag inte skrivit på sååhääääääääär länge, men vem orkar?
Ikväll var/är det ju fredag, så kvällen spenderades med Tjockholmen :) (Linnea, Frida & Jennifer)
Tack för kvällen ♥
Sen så är min data fortfarande sönder, så just nu sitter jag vid davids data.
Jag hoppas du skriver ner detta nu!

Sitter just nu i min säng med myskläder och en fet skål med popcorn halv 2 på natten.
Vad är no life?
HAHAH men det funkar det också ibland..
I morgon vet jag inte vad som händer men det får vi ta då.
Ny dag - nya händelser (y)
Eller nått, försökte vara smart, men det brukar ju inte funka.
Och jag tänkte ju lägga upp en bild också men jag kom ju på att jag inte har ngra bilder på denna datan, typ bara ngra få och tro mig, dom vill ingen se...
Men nu ska jag nog stänga ner datan och lägga mig ner i sängen och lyssna på lite musik och sen nana :)
Detta var nog det onödigaste inlägget på år asså, men jag kände att jag ville bara skriva lite..
Ha en bra helg!
pusshej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0