onsdag 16/9

Hejjj!
sitter framför datan nu (ganska logist) och jag orkar inte stänga av (a'.
idag vare prao igen och fick göra typ samma saker ;)
sen efter va ja och rebecka på moppeshitten, och vi fick jobba me typ sveriges smartaste personer :o
vi verkade ganska dumma om man jämförde me dom XD
i morgon är de prao igen -.-, men efter så ska vi in till std och hälsa på rebecca & matilda och kolla runt lite på torget (h'.
och jag fyller år om typ en och en halv vecka :D:D:D:D:D
någon är glad.

och jah måste säga att jag stör mig på människor som inte har växt upp än och beter sig som en 10 åring, moget (y'.

haha, nu vet ni det ;)
men nu ska ja typ ringaa ett samtal :D
mohahahahhaa, god natt eller nått, ses i mrogon :D!

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0