JAG MÅSTE PRATA AV MIG

Hejsan hejsan!

Nu måste jag skriva av mig lite om vad som hände idag!
Läs det vare sig du vill eller inte, för detta är helt sjukt och aa, läs de bara!

Vi skulle ha SAB i skolan, och det hela började med att Rebecca trodde att vi andra tjejerna satt i ett Handyroom (grupprum) (fast vi satt inne i klassrummet), och då stog hon utanför och skrek: ÖPPNA ÖPPNA HANDYY!!
Och vet ni vem som kommer ut om inte Robert?
Och jag var såklart inte där, men dom andra sa allt till mig.
Han slänger in Rebecca i Handyroomet och "skäller ut henne".
Och han slog till henne också på armen om jag har fattat rätt :o
Liksom en lärare slår inte sina elever?
Men iaf, så när jag kommer tillbaka så berättar dom allt, och han hade kallat Rebecca för bimbo, och DUM BLONDIN, asså hallå?
JAG ÄR BLONDIN ÄR JAG DUM DÅ ELLER?
Jag fattar inte asså, en lärare ska inte kalla elever för bimbo eller dum blondin.
Så när Rebecca skulle vässa sin penna i klassrummet så följde jag, Frida & Magda med in.
Och tror ni inte att Robert ger oss mördarblicken då?
Då kände jag att jag bara va tvungen till att säga nått, och då sa ja: Nääe Magda, är vi inte lite för många dumma blondiner här inne?
Vet ni vad han gör då?
Han tar tag i min arm och drar bort mig till ett hörn och typ förhör mig :o
Han sa att jag spelade ett spel för att passa in i våran klass, ja menar, alla tjejerna i klass 9a är likadana, och om man kaxar sig mot en så får man alla nio stycken imot sig.
Så Robert, du vet inte vad du har gett dig in på :o
Och jag frågade han va han menade med dum blondin, han ba: Näe, men du vet i filmer så brukar det springa runt massa blondiner och är dumma.
MEN HALLÅ?
Detta är ingen film?!
Haha, och förra veckan så slog han ju typ till Jennifer också, och han har till och med kallat en annan för bimbo?!
HEEELT onödigt, okej, han kunde gjort det mot nån annan klass, men inte 9a, av alla klasser.
Så nu framöver så är det Robert som e högst upp på våran lista!!
Och inte nog med det, dom har haft värsta mötet om oss!!
KLASS 9A!!
Vad har vi gjort egentligen?
Dom hade mötet för att dom tydligen "ogillade" eller "störde sig" på oss, men om man tänker efter riktigt mycket så har vi inte gjort nått :p

Men iaf, nu ligger Rebecca i min soffa och väntar på att jag har skrivit klart XD♥
Och jag känner att det är dags att sluta nu.
Nu ska vi upp och platta håret :)
OCH NEJ VI ÄR INTE FJORTISAR FÖR DET, FÅR MAN INTE PLATTA HÅRET OM MAN KÄNNER FÖR DET ELLER?
Haha *tvångstanke*
Aja, ha de braaa :D¨

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0