fredag 11/9 lördag 12/9 söndag 13/9 måndag 14/9 tisdag 15/9

Hejsan alla!

Nu har jag inte skrivit på länge för att jag har inte vart hemma och inte orkat, höhö XD
Men aah, kan skriva lite för er som bryr er ;)

fredag 11/9
jag åkte ju på dettahära lägret dåja.
Och ja åkte från bryggan typ halv 7.
sen när vi kom fram så gjorde vi la inte så mke, typ bara gled runt me massa :)
sen på kvällen så va vi ju uppe ganska sent, så de va la de som hände :D

lördag 12/9
samma saker som på fredan typ.
Vi hade massa tävlingar och sånna saker, inte jättekul eftersom vi förslorade, men ändå XD
och sen på kvällen så va de ett "krig" så alla ville kasta ägg och sånna där saker på varandra, men jag och louise & olivia höll oss i bakgrunden så va inte vi inblandade.
de va ninte så likit mig, men ändåå, jag orkade nt ;)
sen va vi la uppe till 5 kanske sen somna ja (a'

söndag 13/9
vi åt frukost och sen hade vi ngn samling och jag trodde att jag skulle somna, men det gjode jag som tur va inte XD
sen efteer frukosten så gick vi upp till stugan och packade ihop våra saker.
sen åkade vi hem och till mcdonalds på hemvägen.
när ja va hemma så skulle ja tydligen till farmor för att hon hade kalas, så fick sitta där ett tag me släkten .....
när jag kom hem så la ja mig i badkaret och tog vääääärldeeenss läängssttaaaaa baaaad/duuuusssccchhh (h'
något härligt ;)
sen kolla ja ngn fotbollsmatch , valencia - valladolid el ngt, och valencia vann såklart :D ♥
hihi :)
sen la ja mig för jag va så ootrooliiigt tröött och de va ju prao nästa dag så ja kände att jag va tvungen till att sova ;)

måndag 14/9
vakna som valigt kl 7 fast ja åkte me mamma till hennes jobb ist...
ganska tråkgigt faktiskt..
fick nt göra så mke . och jag orkar faktiskt inte prata om den dagen XD (a'

tisdag 15/9
stog upp samma tid och åkte till mammas jobb.
lite roligare idag faktiskt eftersom jag fick göra mke mer, typ sitta vid datan och skicka ut massa saker :)
och efter "jobbet" så åkte vi in till torget och handla lite :)
köpte:

jeans - gina
jeans leggings - gina
linne/t-shirt - gina
linne/t-shirt - jc

tack mamma :) ♥
och nu har jag pratat me emelie och hon skulle komma hit men hon kommer ju aldrid -.-'
så funderar på att kolla tv och sånna saker ;)
men nu ska ja gå , ha en bra kväll :)

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0