8/9

Heeeyy!
sitter i skolan nu på slöjden, inte jättekul om man säger så (n'.

men jag behöver ju som tur är inte jobba för detta e ju inte min lektion egentligen, men alla andra e ju typ på lektion, så vad ska man göra?

Då kan man lika gärna sitta vid datan och glida runt på facebook och kolla bloggar :)

jag har kommit på att jag ska öåsa min cykel , för såklart e de ngn som har "lånat" den idag igen, men den e på plats nu, men i morgon så ska jag, jennifer, och några till gömma oss i buskarna och hoppa fram och döda dom som försöker ta våra cyklar :o, så ja rekomenderar att inte ta dom ;)

sen när ja kommer hem så blir de la övningsköra me moppen och kanske lite läxa :)

och jag måste ju självklart betala moppeshitten innan den 11 och de e på fredag :o

ofta ja hinner det?

undra va som händer om ja inte gör de, kan la inte hända så mke ? ;)

nääe, men nu känner jag att jag tråkar ut alla som läser :p

så nu ska ja sluta XD

ha en bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *överdriver med utropstecken*!!!!!!!!!!!!!!!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0