29/9 tisdag

yo da blogg
fyllde ju år igår så ja hann inte lägga upp ngt :(
menn en mke trevlig födelsedag :D
jag har inget bättre för mig så jag kan ju räkna upp dom sakerna jag fick:

moppehjälm
ansiktskräm
moped
svea trosor ;>
1500 kr
blommor så hela huset e fullt av dom
peak tröja
parfym (men den kmr snart)

jag fick ju nt så mke eftersom jag fick moppen som kosta 10 000 kr, så aah XD
Men de gjorde nt så mke, för dom sakerna jag inte fick ska jag ju köpa på fredgag när jag och massa andra ska in till gbg och köpa löshår och massa annat ♥
jag längtar inte dit eller?

men iaf, idag hade jah ju matteprov, gick ju inte bra tror jag inte -.-
men de va ju änna en helt vanlig skoldag juU!
usschh jag börjar (eller aa börjar jag har gjorte hela tiden) tröttna på skolan nu för de e ju samma sak varje dag! :o
men idag coola vi oss faktiskt,
eller jag, magda och jennifer, vi gick ju först runt som hippies och sen PJ :o
okej, asså de va ju inte så coolt, men asså att fvi gjorde de ;o
borde änna få ngt för de eller?
hahaha, men jag känner att vi har massa läxor? :o

torsdag - spanska
torsdag - engelska prov
fredag - religion
tisdag (nästa vecka) - samhälle

och sen har vi la ngt mer som jag som vanligt nt kommer ihåg ? XD
om de e de så får ni gäärna säga till ;)

sen kanske carro och dom kommer hit & ska "gratta mig" höhöhö :)
får se hur de blir (:
men jag vet inte om jag ska börja på spanskan nu asså ...
men jag orkar inte XD
haha, är det bara jag eller har jag en veeeldigt störande textstil el va de heter?
aja skit samma..
nu ska jag dra miiig :)

HARE BRAAAAHH!!!

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0