20/9 söndag

HEEEYY
Nu har jag precis ätit & nu coolar jag mig framför datan :)
Igår kom Louise hit och sen kom simon typ på kvällen , eller senare, såå aaah :D
så de va myys :)

men iaf, idag så hade jag uppkörning eller dt kanke inte heter så längre, men iaf så körde ja moppe i kungälv :)
det gick faktiskt ganska bra och han sa att jag blev godkänd (h' yeah !
såå nu äre bara provet kvar så om jag klarar det så kommer jag få köra mopppeeee ! :)))) wweeeejj!
mennn nu vet jag inte va ja ska göra resten av dan, men jag tror att jag ska lägga in filmer/låtar/bilder på ipoden :)) (h'
så blir jag gllaaaad :D
så nu ska ja göra de så ska ja faktiskt ladda upp en bild på bdb :o
det händer ju aldrig lixom , såå aah XD
annniee@bdb, om ngn vill veta, typ världens tråkigaste, men aa om ni vill se den så se den annars ser ni den inte, aa ni fattar (a'
ha en bra dag!! :)))

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0