11/9

Hejsan

Nu sitter jag i det mäktiga datarummet, eller Flaxans rum för dom som bryr sig :)
Pappa har precis visat mig hur vårat utbygge till huset ska bli, och det låter bra.
De enda som är tråkigt är att mitt rum blir lite mindre, men de bra me de e att jag ska få heeeelt nya möbler :D
Så de ska säkert bli bra.
Idag vaknade jag klockan 6, -.-, men låg i sängen till typ 11 och kolla på film i ipoden.
Rebecca skulle egentligen kommit idag, men de sket sig :(
Så snart ska jag ner till bryggan för då ska jag till Bockaberg med massa :p
Kommer säkert bli kul (y'.
Och nästa vecka är det prao, fyy va tråkigt de ska bli :(
Haha, positivt, men seriöst, jag ska praoa hos mamma, och jag kan säga att det inte är roliigt.
Men jag får la göra det till det bästa :p
Men nu ska jag packa klart allt och vi hörs på söndag kväll, och det blir säkert bilder också :D
Ha en bra helg!

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0