29/1O torsdag

Hejhej!
Nu skriver ja lite om igår :)
Klockan 10 åkte vi t torp och ja köpte:

Beverly Hillströja - BIKBOK
leggings - Gina Tricot
2 linnen - Gina Tricot
Linne - JC
Jacka - Stadium

tror de va allt :)
Så de va kul att få massa saker (a)
HAHAH!
Men sen t kvällen så va de Tjockholmen (Linnea, Frida, Jennifer, Magdalena)
Så de va massa mys, så här kommer lite bilder ;>




jag vet att ni älskar bilderna :)
& jag vet att den sista bilden på mig ser ja ut som en fisk, men jag har faktiskt gjort om den :o
hahahahahahhahaha , as fult ..
OCH NEJ JAG KAN INTE ROTERA MINA BILDER FÖR DET HAR HÄNT NGT SÅ JAG KAN INTE ROTERA DOM BILDERNA SOM KOMMER FRÅN KAMERAN :@

Menn nu sitter jag och lyssnar på musik & sen kommer Louise hit :D
Och kanske ngra t :)
men ha de göööttans :D

pusshej! ♥

Kommentarer
Postat av: LiNNEA

grymt annie! :-D Lägg in bilderna på fäjsbok vetja! :O

2009-10-30 @ 19:48:45
URL: http://linnnnnnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0