25/10 söndag

Hejsan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu idag har det vart en sån där sköööön dag när man inte har gjort ngnting alls!
Samma typ igår, fast då klockan 8 typ så åkte ja t Rebecca :)
Först dunka vi musik och cooola oss hemma hos henne och sen gick vi t ngra, så aah, de va göött (h)

Men idag typ så vaknade ja typ 12 eller jag gick upp ur sängen då, så sen så bakade ja CHOKLADBOLLAR som det tydligen heter nu för man får ju inte säga negerbollar enligt vissa XD
Sen så kom Emelie hit och vi kolla typ film osså, sen kollade jag fotboll faktiskt, och jag såg inte klart hela matchen, men jag tror Valencia vann :D ♥
Hihihihihi :D

I morgon har jag inga planer, eller det kanske blir en Tjockis kväll/eftermidda eller ngt, :)
Så vi får se hur det blir me det :D

Sen får vi ju inte glömma att min mobil e sönder ibland också .. -.-
VEEEEEEEEEEEEEELIGT KUL .. -.-'

Hahahahaahaahahahahahahhaaha (överdriver)
Nu ska ja gå eller jag ska inte skriva mer iaf för detta inlägget blev låååångt.. :p

jag finns alltid här för dig, så fort du vill prata
mår du inte bra mår inte jag bra, och det är det värsta jag vet när mina vänner inte mår bra...
jag älskar dig och fortsätt kämpa, för du är så stark !
Låt ingen tro att dom kan bestämma över dig! ♥

PUSSHEJ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0