23/10 fredag

Tjaahh!!

Har precis ätit tacos (h)
veeldigt goott.
och ikv blire att va me ngra, skulle igentligen på öppen scen, men asså jag tycker att de e så TRÅKIGT , så ja följer nt me :)
MOHAHAHAA!
& asså nu kanske jag inte får mitt moppe kort :o :'(
Bah för att jag gjorde provet typ 4 dagar innan jag fyllde, och dt va ju bra att nån informerade mig om deet ! :o
asså att man inte kunde göra provet innan man hade fyllt, så vi ska ringa BOSSE SJÄLV på måndag så får vi se.
men jag har iaf körat moppe idag :D
hihiihihhihiihhiihiih :-)
e ganska glad över de faktiskt, men jag ville verkligen ha mitt kort :o
annars har jag ju gått den kursen HELT I ONÖÖÖDAAAN!!!!!!!!
bajs påde:p
men nu ska ja göra ngt annat :)
hörs sen eller i morgon eller ngn annan dag .

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0