20/10 tisdag

YOYOYOYOYOYOYOYOYOOOO :D

Yooo i'm back (h) hahaha
idag va ja i skolan osså, sen så va ja på kalas hos kusiin ..
graattiis till han (:
men efter skolan så va ja lite m linnea, frida, louise och frida locka mitt hår :D:D:D:D:D
okeej, jag passar inte i det, men asså skit samma , det är alltid kul med förändring :)
en sak som behöver förändring är min blogg :o
asså jag skirver ju om samma saker hela tiden och de e så tråkgit -.-
så jag funderar på att göra om den en massa, när jag har tid då, typ ngn söndag får då sitter man ju framför datan hela tiden (a)
okej kanske inte men ni fattar (y)
såå nu vet nii va ja ska göra hahhaha :D
i morgon så har vi ju hemkunskap och vi ska ha "deadline" för våran meny och så och de kommer säkert gå bra faktiskt :p
fast vi är inte riktigt klara en men men ..............
men nu ska ja nog byta till davids data och köra in lite låtar i ipoden :D
men innan det så bjuder jag på denna bilden, tyck va ni vill , men aaah :)

hehe jag har lockit hår, visste du det?

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0