16/10 fredag

Hejhej!

Nu sitter jag här och har inte så mke att göra.
Ska nog städa för min undulat Flaxan snart ;)
Asså igår var nog den värsta pluggdagen som någonsin har funnits :o
Jag satt från klockan 3 - 9 med min industriella och franska revolution :o
Asså jag är ingen pluggis, men de kallar jag coooolt (h)
Så en liten applåd till mig tycker jag :D
*applåd*
Men iaf...
Idag var det skola och jag lämnade in min revolution, och nu är det bara svenskan kvar (som skulle vart inne förre veckan, men men...)
Och sen hade vi religionsprov som jag fick minst g på sa han :D
*stolt* för jag hade ju inte tränat på de.. :p
Men när jag kom hem satte jag mig framför datan/teve & så, & la in nya låtar på mobilen (h)
määktigt .. :)
men ikv blire att va me ngra och sen aah, kommer säkert bli kuul :D
Senn i mrogon vet jag faktiskt inte vad som händer, men det får vi se då :D

Och jag skulle gärna vilka säga grattis till Jennifer som fyller år idag :D
Grattis JENNIFER OCH JAG HOPPAS ATT DU FÅR EN TOPPENBRA DAG MED NYA MOBILER OCH ALLT SÅNT ;) ♥
Och när jag ändå är igång så kan jag säga grattis till Magdalena också som fyllde i onsdags, förlåt att jag inte har sakt det tidigare, menn menn, här kommer det iaf:
GRATTIS I EFTERSKOTT MAGDALENA, HOPPAS ATT DU HADE EN UNDERBAR DAG ! :D ♥

Ojj va mycket jag skrev egentligen :D
haha, men nu tror jag att jag ska lyssna lite mer på musik och städa för Flaxan -.-'
Ha en bra fredag så hörs vi vel i morgon eller nån annan dag :D

pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0