10/10 lördag

Hejhejhejhej!!

Idag fyller papii år , så grattis till han :) ♥
idag HALV 10 var jag och jennifer och hennes mamma på rorsman och samla in pengar till världens barn XD
hahahaa , dagens goda gärning :)

jag fattar bara inte hur jag orkade upp idag me tanke på igår . :P XD
haha, men först va de ju skolan och så och de va la en helt normal fredag.
sen efter åkte ja in t skärhamn och va me ngra, och vi gick ju typ ute t halv 2 kanske :s
sen gick jag, louise, olivia, edvin och jonas hem t jonas och edvin åt massa konstiga saker och aah..
svårt å förklara XD
men de va kuuuuul :)
va hemma typ 3 :>

senn nu ikväll då ska pappa ha kalas och sen ska ja t louise :)
ha en bra kväääll :p

pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0