26/11

Häjjj :)
Måste bara säga aatt jag inte alls mår bra just nu :s
håller nog på att bli sjuk :'(
skola idag och de va vel som vanligt :)
och det finns ju vissta människor man stör sig på en andra så ;)
men nu ska ja lägga upp lite bilder tror jag bara för att liksom :o
vad ska man annars gööra ? :)
Ha de bra!
pusshej!
håller nog på att bli sjuk :'(
skola idag och de va vel som vanligt :)
och det finns ju vissta människor man stör sig på en andra så ;)
men nu ska ja lägga upp lite bilder tror jag bara för att liksom :o
vad ska man annars gööra ? :)
Ha de bra!
pusshej!♥
jag och kusin :) ♥ (hatten e ju faktiskt inte serios)
hehe (a) säger inte att ja e stolt över dom, men ja kanske känner för att ladda upp dom?
okej ja ska sluta tjöta nu.. -.-

Kommentarer
Postat av: emelie

va det den bästa bilden du hitta ? ;)

nee men den va braa ! :P

2009-11-27 @ 18:37:35
Postat av: Rebeccaa

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT :D <3

2009-12-02 @ 17:12:58
URL: http://rwbeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0