Hehe jag har kul..

Hur bor du: Bra eller vah ? XD
Brukar du komma i tid: Beror till vad
Hur lång är du: veeeldigt kort :(
Kan du laga mat: nja inte bäst
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: linne, mjukisshorts, underkläder
Har du någon fobi: spindlar
Hade du en bra kväll igår: absolut
Vilket är ditt senaste inköp: kommer inte ihååååg
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma :)
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: min mobil :(
Vem snackade du med senast: mamma (h)
Varm favoritdricka: FANTA EXOTIC THRILL / LOKA ♥
Favoritdricka när du är riktigt törstig: samma som innan och vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår tror ja
Saknar du någon just nu: japp ♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad: tro sig
Någon jag stör mig på: hehe
Intressen: kompisar
senaste person du kramade: rebecca
Senaste person du ringde: markus
Senaste person som ringde dig: markus
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: japp
Längtar du till din nästa födelsedag: JAAA !
Har rakat dina ben någon gång: nej du vet -.-
Är du sugen på något nu: jaja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 kanske
Använder du hudkräm: japp
Attraheras du av män med skägg: nje
Micro-pop eller poppa själv: micro (h)
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: får inte rösta
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej tycker ja inte
Vilken låt lyssnade du senast på: darin - viva la vida
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: det som är äckligt antar jag
Har du pengar på mobilen: jaa (h) eller nej

Vilken svordom använder du mest? svär inte
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6:45 på vardagar (h)
Var köper du dina matvaror ifrån? ica?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? kläder eller en mobil
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jaa
När var senast någon stötte på dig? hehe igår tror ja
Vad åt du till middag senast? spaghetti
Kan du vissla? ja
Tittade du på tecknat när du var liten? klart ja gjorde
Äger du några popband t-shirts? nej
När flög du senast? ett år sen typ
Pratar du några andra språk? jaa eller ja kan la lite
Har du gråtit offentligt? jaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion?huh ?
Vad har du för väder? mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? men jag har inte valt än -.-
När sov du senast på golvet? förra veckan (a)
Vilken är din favorit drink? venne
Gillar du din boendesituation? jaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? mååånga
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej tycker jag inte
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jaa
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? nej tror jag inte
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? pratar inte med mig själv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej !
Tycker du om att krama folk? jaa
Äger du en digitalkamera? jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? amanda jenssen (:o) britney spears (?) HAHAHA
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? beror på
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ibland
Är du mörkrädd? jaa ibland efter skräckfilm (a)
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, ipoden och kläder (asså dom jag har på mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0