2/12 onsdag

hej!

Hemma från skolan nu, eller jag har ju vart de ett tag.
Och jag hade ju planerat att jag skulle göra läxan när jag kom hem, och gjorde jag det?
Nej...
När jag kom hem så kolla ja One Tree Hill, åååhh i looove it ♥
Ni kan ju få se hur mitt läxschema e då och de e inte lite kan jag säga :o
onsdag - svenskaprov
torsdag - engelska
torsdag - spanska
torsdag - syslöjd
skulle vart inlämnad för as lämngesen - svenskauppsats
nästa tisdag - samhälletenta om man känner för det

skulle inte förvåna mig om jag har glömt ngt :o
Men snart är det lucia och jag vill inte sjunga :o
Ska ju sjunga solo inför hela skolan och föräldrarna.
Vet ju liksom inte om jag kommer klara det ^^
Håll tummarna tycker jag :D
*Håller tummarna för mig själv*
Nääe nu känner jag att detta inlägget blev veeeeeldigt långt (a)
Så nu ska ja redigera lite bilder & sen läxa och sen Grays Anatomy :)
Men först klämmer jag in en bild på mig och ni behöver inte kolla om ni inte vill bli blinda av fulhet :o
(Hehe)
jaja men nu ska ja göra ngt annat (a)
pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0