5/9

Hej alla!
Nu sitter jag här framför datan med min undulat på axeln och hon håller på att bita sönder min anfitröja -.-' :@
men iaf, vi hade typ haft översvämmning i källarn, så det var bara upp tidigt på morgonen och hjälpa till att rensa ur den -.-'
som tur var så förstördes ingenting + att jag hittade alla anfikepsarna!!
så nu har jag, tröjor, kepsar, handdukar och kamera :D
är inte det det koolaste du har hört ??
sen efter jag hade firat det så tvättade jag min moppe, så den skiiiner nu (h', hehe yeah !
också kom Emelie hit ett tag och hon kmr snart igen :p

på fredag ska jag typ på ngt läger på bockaberg (?), ingen aning vart dte ligger eller va man gör där, men ska dit med louise och ngra till, så det kommer säkert bli kul :D

sen har vii ju praooo nästa vecka -.-, men jag har faktskt kollat på Resia i std, och jag kanske kan få pra där :)
ska ringa tillbaka på måndag (h, annars får jag la ta mammas jobb eller ngt -.-'
och jag har ju sån där moppeskola den vecka vi praoar också, det passade ju änna inte sådära jättebra XD

och vet ni att mina hörlurar te ipoden har gått isönder!! :'(
så nu får ja typ ha hörlurarna te min mobil och det är inte kul, för den är jättekort :/
så nu kommer ja se asmobbad ut när jag lyssnar på den, men det är ju bara till att köpa nya, får la önska mig dte när ja fyller år (h
När jag ändå skriver om min födelsedag så kan jag ju passa på att skriva min önskelista:

- moppehjälm
- hörlurar te ipod
- pengar såklart (h
- kläder
- dator (fast det vet jag att jag inte kommer att få)
- adidaströja - kanske räknas i kläder men skit samma
- ny mobil -.-' (kmr inte få det)
- typp, skor eller nått
- smink
- högtalare till ipoden typ
- voffeltång :D (känner att jag måste testa en sån)
- parfym
+ att jag redan har fått moppen så det kanske inte blir så mke :p

Aah , det var la det, kanske inte jättemke, men asså, det flesta är dyra saker, så det vet jag att jag inte kommer att få eftersom jag redan har fått moppen XD
men liksom, hallå?
jag fyller 15 & då får man önska sig vadmanvill :)
okej det får man även om man inte har fyllt 15, men assåå, ni fattar ;)

nu känner jag att jag har skrivit hur mke som helst och nu ska jag sluta och grattis till er alla som har läst dt ;D
haha, ha en bra lördag :D

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0