3/9

Hejsan! :)
är det bara jag som tycker att det är mysigt när det regnar ? :o
hahah :)
idag vare skolaa, men vi slutade ganska tidigt , så det var la bra:)
va nt med på idrotten idag för ajg hade asont i magen :s
jag kommer nog sänkas till g iaf XD men jag ska göra mitt bäästaa :)
och sen gick jag och Linnea hem , och min väska vägde tyop 12456787654323456765432 kg :s
så min axel gör lite ont nu :p
spanska prov grej idag typ , men inte för att skryta, jag kunde det ganska bra :o
hahahah, ibland får man skryta lite, för det är ju det ända ja kunde i skolan typ XD
får nog ta och skärpa mig lite, t.ex. idag satt jag och skrev på bloggen ist för att skriva på min "uppsats" av kinesiska muren XD
hahahahha !
kanske dags att vara med på lektionerna eftersom betygen sätts snart :)
mennee, jag och emelie skulle egentligen ut på promenad, men hon svarar ju inte på mina sms, så det kan bli ganska svårt dååå :s
sen ikväll blire la typ läxa och allt det vanliga, tv, datan :)
nu ska ja ringa ett telefonsamtal (mäktigt) så vi kanske hörs ikväll el i moron :D

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0