2/9

Tjah
Först vill jag bara säga att jag fyller år om 26 dagar :D
weeeeej (y!
men asså denna dagen har ju inte vart den bästa kan man lugnt säägaaa... :o
först va de väärsta olyckan idag på morgonen och jag trodde att alla skulle döö! seriiöösst, !
& dagen blev ju inte bättre av att min och linneas cyklar försvann för att några ägghuven inte orka till ok :o
men kom ihåg: DOM SKULLE BARA LÅNA DOM!
Det förändrar ju saken helt, ellerhur ? (ironi om ingen fattade det)
men dagen blir ju inte bättre!
jag och linnea har ju inte nån praoplats än och vi ringde ju till willys men dom hade ju såklart "inga platser".
ÅÅÅÅÅÅHHHHHHH vi kommer ju inte få nån prao så vi får la stå i skolköket och diska el nått -.-'
och saken blir ju inte direkt bättre av att när jag kom hem så skrämde en spindel skiten ur mig och jag trodde att jag skulle få en hjärtattack XD
sen så skulle jag, linnea & frida gymma, men såklart kostar de ju över 1000 kr så det sket ju sig -.-
men vi ska la kolla i kållekärr (stavning?!?!) eller nått :p
och sen har jag typp bara hängt framför datan och teven XD
hahaha :)
denna dagen va nån av dom värsta på hela året :s
allt händer ju på en och samma dag !! :o
sjuukt :s , men nu ska ja göra nått annat :)
ha en bra kväll :p

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0