ointressant

FULLSTÄNDIGT NAMN: Annie Linnea Andersson
FÖDD: 28 september 1994
BOR: rönnäng -.-
SMEKNAMN: har typ inget, eller linnea kallar min ankan (y
INTRESSEN: kompisar, och sånt. :)
SKOLA: bleketskolan -.-

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON: jaa
ÅNGRAT NÅGOT: aa!
LJUGIT: vet inte
SVIKIT NÅGON: tror ja nt ? :s.
KÄNNT DIG SÄMST: jaa tror ja
GRÅTIT: vet inte, tror nt de
SKRATTAT: JA!
VARIT SJUK: japp
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: aa

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: nej
SKRATTAR DU OFTA: haha fråga dom som känner mej :)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU? förkyld -.-'
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: pretty bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej inte nu
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : JA!

KÄRLEK
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: nee
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nja
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : nej
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jaa
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nej
OM JA, VEM : min strumpa .
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: nobody
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja vem har inte?
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: jag venne :s
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda (h
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: rätt lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: han får va som han känner för
FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha nej

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: blondie
ÖGON FÄRG: blåa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: ganska kort och ganska långt
SNYGG ELLER FUL: ful såklart
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: höhö nej
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jaa ibland
ELLER TVÄRTOM? inte till mig men vem vet ?
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: har man la hört
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej!
SMINKAR DU DIG: ja
VARFÖR? ,ÄR DU INTE SNYGG UTAN; för jag vill ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0